24 Ağustos 2017 Perşembe

Göbeğinizden değil de, vicdanınızdan utanın mesela.

Birbirimizi delirtiyoruz. Tek yaptığımız bu. Buna gösterdiğimiz çabayla bi holding sahibi olunabileceğine inanan biri olarak, yeterince delirdiğimi bildirmek durumunda kalıyorum. Nedenini sorguluyorum. Aşırı olmak istemek neden? Hayırdan neden anlamıyoruz mesela? Reddedilmek neden bu kadar hırslandırıyor kimilerimizi? Neden hemen çirkinleşmeye meylediyoruz?
Kime ve neye bu öfkemiz?
Özbenliğimizdeki bastırmaya çalıştığımız aşağılık komplexlerimizi yaşımız güncellendikçe ve tecrübelendikçe nasıl olur da kontrol altına almayı başaramıyor bazılarımız? Egolar neden bu kadar tatlı ve baskın geliyor?
Hiç mi ayıp değil, bir kadından doğmuş biri olarak başka bir kadına istenmediği için hırslanıp çirkin iftiralar atmak? Hiç mi utanacak yüzümüz kalmamış bazılarımızın? O kadar mı anlamamışsınız sapienslik mevzularını, ya da o kadar mı yanlış-işimize geldiği gibi- kabul etmişiz?

Mizaç olarak sürekli kendimi olumlu yönde eleştirmeye ve geliştirmeye çabalıyorum ve bu bitmeyecek.
Ama , selam bile verilmeyecek bir boşluktayken, yine de aldığınız Allah'ın selamını balçıklaştırmanızı anlayamıyorum, anlayamayacağım. 

Kendimi asla güzel bulmadım. Çirkin olduğumu da düşünmüyorum o ayrı. Kafam çalışır ama. Görüldüğü üzere bazılarının asla anlayamayacağı düzeyde hatta. Bakın mesela; benim egom bu kadar.
Duyduklarıma inanamadım. Tabi ki insanlar konuşuyorlar, konuşacaklar. Konuşsunlar da. Fakat Ağzımızın torba olmaması, haddimizi aştığımızda büzülmeyeceği anlamına gelmiyor, onu bi bilin. Öyle hafife alınacak bir kimse değilim. Sağolsunlar, çoğuna göre çok tatlı bir insan olabilirim. Ama bence siz yine de çizginizi aşmayın ki, kalıbımla kalıbınız yaptığınız çirkinlik düzeyinde size hesap olarak çıkarıldığında ve karşılaştırıldığında hem fizyolojik olarak hem vicdanen kalıcı hasarlar almayın.
Yazık değil mi şimdi, size adaleti biz sağlasak ? Maazallah.

Söyleyeceklerim bu kadar. Kısaca, fazla kudurmayın.