1 Nisan 2018 Pazar

Teşekkür ederim.

Bu bir; şu zamana kadar yaşadığım hayatı noktalayıp, yeni hayatıma adım attığım bu günü bu kadar keyif alarak kapatmama neden olan gelmiş, görmüş, sevmiş, sevmemiş, kalmış, gitmiş, anmış, unutmuş, kendi kuantumumu yaratmama etken, denk gelen/geldiğim her molekül için, belki epey geç kalmış, belki de tam olması gerektiği zamanda ifade etmeyi denediğim bir minnet ve teşekkür selamı yazısı.
Yani kalbim, beynim ve dilim döndüğü kadar. 

Bugün otuz yıllık İzmir yaşantımın son, İstanbul maceramın ilk günü. Ve ben günümü, son kez emanet bir dört duvar arasında doğurmak üzereyim.
Saat, ben bu cümleyi kurmaya başladığım itibari ile 05:52. Bugün akşam üzeri saat 17:30- 18:00 civarlarında bu şehirdeki ilk kendi evime tamamen ve resmi olarak taşınmış olucam. 
Yarın bu şehirde kalan ve yeni hayatımın ilk gecesinde, yeni evimde, yeni odamda, yeni yatağımda uyuyup, yeni güne yine başka/bambaşka uyanacağım ilk gün. İç rahatlığıyla ve keyifle döşenmiş, her odası gün ışığı/enerji alan, küçük olmayan ama büyük de sayılmayan, kapıdan girdiğim anda "evet, artık burası benim evim" dedirtmiş, 'yaşamaya' gerçekten işte şimdi başlayacağımı korneama kadar hissettiren  bir ev. 
2018 yeni yıl dileğimdi.
Ama bahsetmek istediğim konu aslında bu değil.
Benim için bu noktada öznenin anlamı tamlayanlar çünkü. Çünkü; 'Artık' kısmını yeni, 'yeni' kısmını artık anlıyorum/anlayabiliyorum/anlayabilmeye başladım/başlıyorum..

Sadece bu yüzden bile çok teşekkür ederim/ediyorum.
Minnettarım, ve belki de en çok bu konuda şuan ancak bu kadar samimiyim.
Biraz üzüldüm yosun tuttum. Farkettim ki fazla yaştım, kurudum gübre oldum.
Toprağım oldunuz, huzur bulunca bitki oldum.
Şimdi büyüyorum, bahar da geliyor, tomurcuklandım.
Artık size çiçekler açıyorum.

Minnettarım.
Herkese, hepinize, herşeye.

Biriktirmeyi öğrendiğimden beri pişman olmadığım kişisel bir ömür deneyimi: hayat.
Yani;
dünün bugünü, bugünün yarını.
Yaşarken hissedilen; mevcut an ve hep yeni anı.

Şaka gibi geldin hakikaten 2018 yılının Nisan biri.
Bu defa fazlasıyla sevdim seni.