19 Nisan 2013 Cuma

Bizimle değilsiniz.

Bu blog tam olarak 3 kişiye. Evet, size.

Bişey diyim mi?
Çok gurursuzsunuz. Onursuz ve eziksiniz. Herbiriniz farklı çıkarlar uğruna kendi kişiliğinizden ödünler veriyorsunuz. Hem de 'arkadaş'larınızı satarak.
Biriniz;
kolay yoldan başka hiçbir şekilde hem içip hem para kazanamayacağını bildiği için "siz benim en kötü dönemimde hayatıma girdiniz kanka. Asla ödeyemem borcunuzu" şeklinde konuşarak sinsice ikili, belki üçlü, belki onbeşli oynadı. Nerde iki kap yemek, nerde onu ogün mutlu edecek şey varsa en güzel, en iyi o oldu. Dost oldu, post oldu.
Ben biliyordum da, olan size 'arkadaşım' diyenlere oldu. Neyse, s*ktirettik, defoldunuz.
Biriniz;
hayatıma girdiği andan itibaren en yakınımda gibi göründü, aynı işi yaptık, bu iş yüzünden rüyasında göremeyeceği yerleri gördü, beraber para kazandık hem de haketmediği, bunu bildiği ama küstahça asla kabul etmediği halde, aynı evde kaldık. En uzağımdaki insanlardanmış, bi kısımda yol ayrılınca en hayret şekilde çirkinleşti. Hayatımın en büyük kazığını yedim. Utanmadı hiç, ortak arkadaşlarımıza ağlarken bile. :)
Hiç üzülmüyorum. İyi ki varsın, iyi ki yoksun. Şuan hayatımda gerçeğe dönüştürdüğüm hiçbir hayalin 'h'sini bile haketmiyorsun ve bunu bildiğin için bu ezik halin. Ondan hala ağlıyorsun. Ondan son çaban çirkinlik için.
Bi zamanlar ev arkadaşlarına övünerek anlattığın 'fakbadin' şimdiki sevgilin ve ev arkadaşınla mutlu ol, hayatına bak. Bloğuma değil.
He ya; 'grup bizim yüzümüzden dağıldı' hakkaten. :)

Ve gelelim 'dağdan indim şehire' kısmına..

Anadolunun bağrından kopup gelmişsin. Büyük şehir görünce sapıtmak doğal, herkes için.
Bi zamanlar ev arkadaşımdın, arkadaşımdın, dostum zannediyordum.
O zamanlar duyduğum her dedikoduya kulağımı kapattım, seni savundum. Çoğuna şahit oldun, arkandaydım her durumda koşulda. Paran kalmadı cebine para koydum. Saçma sapan müzisyenlere yazışını engellemeye uğraştım. Hayatını yoluna koyman için ailene karşı söylediğin tüm yalanlara ortak ettin beni, ortak oldum, seve seve.. Sana karşı çok şeffaf olmaya çalıştım, çok olamadım, o da benim bu güne kadar çok kazık yemiş olmamla alakalıydı. İyi ki olmamışım. Benim tüm kötü anlarımda dibimdeydin, ama işine geldiğinden. Bu hep söylendi bana, sevgilin tarafından bile. Ama benim için benim gördüğümden ötesi yoktu hiç. Şimdiyse görüyorum ki, senin hakkında söylenen herşey ne kadar çirkinse o kadar doğru. Bornovanın yarısı biliyor ismini, cismini.  Yahu ben  üç senedir sahnedeyim , o kadar dedikodum dönmüyor.
Tüm bunların üzerine hala ne hadle benimle muhattap olabiliyorsun anlayamadığım gibi, komik de geliyor, moral oluyorsun çoğu zaman.
Paranız biterse bu defa anneme değil bana ulaşın canım. Daha onurlu gözükürsünüz belki.

Hepinizi öpüyorum. Bayram geliyor, harçlıklarınız hazır.