11 Nisan 2013 Perşembe

Bir 'kuğl'unu çok sevdim.

Şöyle ki;
  • Bikaçtır rastlıyorum, kendisini kapak fotoğrafı yapan var. Çok gülüyorum. Ne bileyim uğraşıyo o fotoğrafın boyutuyla falan. Hayır bi arkadaşıyla, sevgilisiyle falan olur çok sever fotoğrafı anlarım da, hem yalnız olup hem poz vermiş olup hem o fotoğrafı neden kapak yaparsın ki? " Çok güzelim, hep güzelim" ğğ
Hadi bunu anladım. (Hoş, zorlasam da gülmekten öteye gidemiyorum. Tamam itiraf ediyorum, çok da zorlamıyorum.) Ama şunu biri gerçekten açıklamalı :
  • Profil fotoğraflarımızı tek tek özelleştirebiliyorsunuz güzel, hepsini 'sadece arkadaşlar' yaptığınızda da acayip 'kuğl' oluyorsunuz falan..
    Aynı fotoğrafı kapak fotoğrafı yapmak neden? O olduğunuzu sandığınız 'kuğl'luk nerde? Burda şair kime sesleniyor? "Hep güzelim, çok güzelim ve o kadar."
  • Bi de fotoğrafını çok anlamsız şekilde şoplayan var. Sanat yaptığını düşünüyordur muhtemelen.
    Böyle kontrastı fulleyip gölgeleri belirginleştiren, hatta yüzünü gölgelerle kurt cobain'e benzeteni var.
    Belirli bi renge de boyayınca, 'popart'ımsı.. Mükemmel olduğunu düşünüp kapak fotoğrafı falan yapan var ya!  ğğ

    Yüzünüz bile belli olmuyor, sizi sadece siz olduğunuzu bilenler tanıyo o  da içgüdüsel. Hayır bişey değil , erkekler böyle şeylerle uğraşmıyorlar ergenliklerinden sonra. O da bişey değil, bazı erkekler topluluk olup bunu bahane edinip malzeme yapıyor, sizin yüzünüzden hepimiz 'gerizekalı' olup, sosyal medyada fenomen oluveriyoruz.
    Hiç fotoğraf koymayan daha 'kuğl' gelir oldu gözüme.

    Tövbeestağfurullahbideböylebitişikyazıncaşeyoluyoruz.