21 Kasım 2012 Çarşamba

o ivana sert , ben herkese.

Bazen biri çıkar, en son 4-5 kişilik kendince yeterince kalabalık bir ortamda bir şarkının sadece bir bölümünü söyleyip "abi sesin ne güzel yuaağ" dendiğinde gaza gelip, hemen bunu kullanarak "acaba gecede beleş kaç bira içer , kaç hatun götürürüm? " hayalini gerçekleştirmek için başka insanların başka hayallerini sadece 4 bira parasına satar.İşte onlara müzisyen değil, "ayıp" denir.

Denir , denir de, aldıran olur mu?

 Olmaz mı? 'Dağdan indim şehre' modeli bi yığın adamdan bi tanesi çıkar bi gün , 3- 5 uptısçaktıs mekana gider , karılara hava olsun diye şişe açtırır. Migrosta 60 liraya gördüğü şişeyi açtırmak için 300 - 400 lira çıkınca cebinden, bi de ona tav olan platin saçlı silikonlu, platform topuklu, mini etekli 2- 3 karı yanaşınca yanına, " para parayı çeker" diye düşünüp, onun gibi düşünen bi ton adamın işletemediği bi barın işletmesini alır. Başkasının parasıyla hava atma durumu yani.Başka bi deyişle; "Elalemin pipisiyle gerdek" olayları..E herkes yeterli olduğu konuda ortaya çıkarır koyar ya, o yüzden..Neyse.

Sonra mükemmel bi 5. sınıf bollywood filmi çıkar ortaya. O ciglipuf , "abi gönlünden ne koparsa" diyerek kandırdığı yaban domuzuyla 'danışıklıdöğüşürken' , olan bu iş  için para harcayan, okulunu donduran,hayatını buna göre yönlendiren, işini mükemmel yapmak için kendini yeri gelince hunharca yıpratan diğer çalgıcılara, müzisyenlere olur.

O değil de, herşeyin bi nedeni var ya;
Keser döner sap döner, gün gelir hesap döner gençler.

Bir gün .. Neyse; yazınca götü kalkmış oluyoruz, biz yine salağı oynayalım.
Azıcık daha.




Arabaya taş koydum civanım, arabaya taş koydum
Ben o g*te baş koydum.