13 Kasım 2012 Salı

İyi öcüler.

İyi ki 'saçımı turuncu yapıcam' dedim.
Aynı gün heryerde karşıma turuncu saçlı insanlar çıktı.'İnsanlar' diyorum, çünkü erkek bile gördüm.Boyatmamalıyım demek ki dedim, bu bi işaret olmalıydı.
İyi ki 'Nilüfer veya Kayahan çalalım' dedim.
Bugün daha kaç tane Nilüfer veya Kayahan kavırı yayınlayacaksınız merak içindeyim.
İyi ki 'bıyık seviyorum' dedim.4 belki 5 sene önceydi.
Bugün Alsancak Kıbrıs Şehitleri'nde yürüyen 1000 kişiden 1001 i bıyıklı.O biri de kız.
İyi ki '500 lira verecek bile olsam konserini izlemeden ölmeyeceğim tek kişi Sertab Erener' dedim.
Ben ; senede bir kez o da büyük olasılıkla iş için gidebildiğim İstanbul'dayken Sertab Erener  İzmir'de bedava açıkhava konseri verdi.Dramatik kısmı  ben İzmir'e gelmeden 2 gün önce olmasıydı.
'Sertab Erener ' demişken ..
İyi ki 'Sertab Erener' çok çalıyoruz.
Bugün İzmirdeki 10 gruptan 5 tanesi  o güzelim şarkıların değerini hatırladı.Yoksa kopya mopya değil.Zaten çok ayıp şeyler bunlar.
İyi ki blogum var.Yazı mazı yazıyorum.
Bugün o çok değersiz vaktinizi hala 'hayatımı' takip ederek harcadığınızı gösterdiğiniz için, boş vaktimi hobimle eğlenceli hale getirebiliyorum.


İyi ki varsınız, iyi ki yoksunuz.