15 Temmuz 2010 Perşembe

sebebim var,biliyorsun.

Konumuz "Ben seni arayamam.."

Bu şarkıyı ilk çıktığında dinlerken gerçekten sözlerinin hangi kafayla yazıldığını çok merak etmiştim, hatırlıyorum. Anlamaya uğraştığım şeyse şuydu tam olarak; "bi insan bir insanı neden arayamasın arkadaşım? Yani özlemişsindir eski sevgilindir o zaman böyle gizli özneli, çok kapalı cümlelerle ne diye isyan şeklinde "ben seni arayamam" dersin ki? Ararsın olur biter. Açmazsa onun biliceği iş.. Ama aranır yani. Aranmaz mı? Aranır lan. Ben ararım..
Evet, sık sık monolog kurarım kendimle. "monolog kurmak " ğğ . İlk defa 'monolog' u cümle içinde kullanmakta çok zorlandım. Hangi eylem yüklem olur ki monologa? Hayda :S  Yine çok ironik oldu lan :D

Neyse..Parçanın çalmasıyla resmen uyandım. Bi prens varmış meğersem, taş gibiymiş de, öperek uyandırmış beni sanki.. Öyle.. :p


Anladım. Çok mantıklı lan. Gerçekten. Aranmaz..-mış..