1 Kasım 2010 Pazartesi

huyunuza gittim,gelicem.

Bişeyler var çok rahatsız ediyor,tadını çıkaramıyorum yaşadığım mutlu anların.Bu 'bişey' etkeninin çevre olması daha da sinir bozucu tabi.Çok şey beklemiyor,istemiyorum.Azla yetinebilirim gayet,'az' ı gösterirseniz..Dediğim gibi baskıdan hiç hoşlanmıyorum.Hele ki bu hayatımla ilgili olacaksa sinirlenebiliyorum ukala ve küstahlığınıza.Bu yüzden herkes kendi hayatına baksın,kimseyi üzmek gibi bi derdim yokken beni anlayın.İstediğim şeyi istediğim gibi yaşayamiyorum,sebebi ; değer verdiğim siz hayatıma müdahale etme lüksünu buluyorsunuz bazen bazı konularda kendinizde..OYsa çok benzer durumlar yaşadığınızda kimse sizi yargılayamazdı,yargılamadı,yargılatmazdınız da.Şimdi bencillik yapmayin da biz de mutlu olabilelim..Aa-a yoksa rol yapmamı mı tercih ederdiniz?