21 Haziran 2010 Pazartesi

ve her ne yöne gidersen git beter gibi sonsuz ama yoksun nedenin yoksa."yokum nedenim yok benim.."

En son ne zaman bu kadar tadına vararak nargile içtim acaba?Hatırlamıyorum.
Kaç sene önceydi bu resim..1 mi 2 mi?..
Çok mutsuz,huzursuzdum yine hatırlıyorum da..
Saçlarımı kısacık kestirmişim..Ne garip ya.İnsanoğlunun nankör oluşu hep bitişlerde farkediliyor.(hepimiz çok nankörüz.)
Bugün yine uzun zaman sonra oturup düşündüm.En geriden beriye,şimdiden öteye.Zor bu işler.Çok zor.Yani yine aynı cevapları verdim kendime anlayacağınız.Hoş bu defa daha farklı uygulamada çok başarılıyım çünkü yardım görüyorum.Öyle ya da böyle,herneyse işte..Bitti yavaştan.
Önce teoride,şimdi teknikte.
Tek şaşkınlığım bıçak kesiği gibi oldu, madem olabiliyordu neden bu kadar beklendi ki?
Bi dakika ya?!Konu neydi? Nargile..Ha tamam..



"Sorular sorunca dersin ki: 'Neden çocuksun?Neden büyümezsin?'
Elimde cevabım yok.
Olsa neye fayda?Yüzün bana dönmez ki.."