8 Mart 2010 Pazartesi

itz ma' little world and imagination.itz destination!

Evet.Herkes haklıymış meğer,tüm hayat gerçekmiş.Uykularımız düzen,günlerimiz birer(birer) 'düş'müş.Tüm yanılgılar bulgu,hatalar vurgu imiş.İçimiz ister,dışımız yokluktan,tokluktan kusar imiş.Ah ne de salak varlıklarız hepimiz farkında mısınız?
Bir de memnun gibi davranmıyor muyuz halimizden..Nerde benim dedem,anneannem?Şimdi aklıma gelir anca zaten..Trajikomik bu.
Robot olmadığımızdan mı herşeyi bahane yapıyoruz acaba,bu ara bunu çok düşünür oldum ben.Hasta mıyım ne?En azından öz eleştiri yapabiliyorum,alınmaca-gücenmece,kandırmaca yok şimdi.Siz de bilirsiniz ki
sık sık çok uzun konuşmam böyle ve konuştuğumda legaldir tüm cümlelerim.Bi defa bana aittir be.Neyse.

Gelgelelim ; gülelim,eğlenelim.Hayat çok adil hakkaten,paylaşmak istedim.



aha evet bunu da dinle.

http://fizy.com/s/190ygn